Friday 22 December 2017

Retail forex trading sturgess


ZWOLNIENIE: pr5883-10 CFTC wydaje ostateczne zasady dotyczące transakcji detalicznych na rynku Forex. Washington, D. C. Amerykańska Komisja Zamówień Towarowych (CFTC) ogłosiła dzisiaj opublikowanie w Rejestrze Federalnym ostatecznych przepisów dotyczących pozagiełdowych detalicznych transakcji walutowych. Przepisy wdrażają postanowienia ustawy o reformie ulicy Wall Street Dodda-Franka i ustawy o ochronie konsumentów oraz ustawy o żywności, ochronie i energii z 2008 r., Które razem dają CFTC szerokie uprawnienia do rejestrowania i regulowania podmiotów, które chcą służyć jako kontrahenci, lub do pośrednich, detalicznych transakcji walutowych (forex). Te zasady ruchu drogowego pomogą chronić amerykańską opinię publiczną w największym obszarze oszustw w handlu detalicznym, który nadzoruje CFTC: detaliczna wymiana walut, powiedział przewodniczący CFTC Gary Gensler. Wszyscy rejestrujący CFTC zaangażowani w pozyskiwanie i sprzedawanie konsumenckich umów detalicznych będą musieli teraz przestrzegać zasad ochrony inwestorów. Jest to także pierwsza ostateczna reguła, którą Komisja opublikowała w celu wdrożenia ustawy o reformie ulicy i ustawy o ochronie praw konsumentów Dodda-Franka. Z niecierpliwością czekamy na opublikowanie dodatkowych zasad chroniących amerykańską opinię publiczną. Ostateczne przepisy dotyczące rynku forex wprowadzają wymogi dotyczące, między innymi, rejestracji, ujawniania, prowadzenia ewidencji, sprawozdawczości finansowej, minimalnego kapitału oraz innych standardów prowadzenia działalności i standardów operacyjnych. Konkretnie przepisy wymagają rejestracji kontrahentów oferujących detaliczne kontrakty walutowe zarówno jako kontrahen - tów terminowych (FCM), jak i detalicznych dealerów handlu zagranicznego (RFED), nową kategorię rejestrującego. Osoby, które zażądają zleceń, dokonują dyskrecjonalnego organu handlującego lub zarządzają pulą w odniesieniu do handlu detalicznego, będą zobowiązane do rejestrowania, zarówno jako pośrednicy, doradcy ds. Handlu towarowego, operatorzy puli towarowej (w stosownych przypadkach), jak i osoby powiązane z tymi podmiotami. W przeciwnym razie podmioty regulowane, takie jak instytucje finansowe w Stanach Zjednoczonych i brokerzy lub dealerzy zarejestrowani w SEC, nadal mogą służyć jako kontrahenci w takich transakcjach pod nadzorem swoich głównych organów regulacyjnych. Ostateczne zasady obejmują wymogi finansowe mające na celu zapewnienie integralności finansowej firm zajmujących się detalicznymi transakcjami forex i solidnymi zabezpieczeniami klientów. Na przykład FCM i RFED są zobowiązane do utrzymania kapitału netto w wysokości 20 milionów plus 5 procent kwoty, o ile występują, w wyniku której zobowiązania wobec klientów detalicznych w handlu forex przekraczają 10 milionów. Korzystanie z kont detalicznych klientów forex podlega wymaganiu dotyczącemu depozytu zabezpieczającego określonemu przez Narodowe Stowarzyszenie Futures w granicach przewidzianych przez Komisję. Wszyscy kontrahenci detaliczni i pośrednicy będą musieli przekazywać klientom sprawozdania dotyczące ryzyka specyficzne dla rynku forex oraz spełniać kompleksowe wymogi dotyczące prowadzenia dokumentacji i sprawozdawczości. Ostateczne zasady obowiązują od 18 października 2017 r. Kontakty z mediami R. David Gary 202-418-5085 Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2017Retail Forex Trading FINRAs Departament ds. Egzekwowania prawa prowadzi dochodzenie w odniesieniu do handlu na rynku Forex. 1. Prosimy poinformować nas, czy Twoja firma, bezpośrednio lub poprzez podmiot stowarzyszony lub zależny, w jakikolwiek sposób uczestniczy w transakcjach na rynku Forex od 1 stycznia 2006 r. Jeśli tak, prosimy o następujące informacje dotyczące wszystkich transakcji na rynku Forex od 1 stycznia 2006 r. : Opisz zdolność, w jakiej uczestniczyłeś w każdej transakcji forex, np jako kontrahent transakcji. Zidentyfikuj strony każdej transakcji forex, tj. Strony, które pozyskały transakcje forex, klientów i instytucje, z których fundusze zostały połączone. Podaj tę odpowiedź w sortowalnym formacie, takim jak arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel. Podaj wszelką dokumentację dotyczącą każdej transakcji forex. Przekazać kopię wszelkich dokumentów przekazanych klientom forex, którzy ujawnili zdolność firm do zawierania transakcji. Poinformuj nas, kiedy, w odniesieniu do konkretnej transakcji na rynku Forex, dokumenty zostały dostarczone klientowi forex. Przekazać kopię wszelkich dokumentów przekazanych klientom forex, którzy ujawnili ryzyko związane z transakcjami na rynku Forex. Poinformuj nas, kiedy, w odniesieniu do konkretnej transakcji na rynku Forex, dokumenty zostały dostarczone klientowi forex. Dostarcz kopie przykładów, ilustracji lub kont demonstracyjnych dostarczanych klientom związanym z transakcjami na rynku Forex. Dostarczyć kopię całej literatury reklamowej i sprzedażowej wysyłanej do klientów rynku forex lub potencjalnych klientów rynku forex. 2. Proszę poinformować, czy Twoja firma prosi o sprzedaż lub wprowadziła klientów do dealera forex. Jeśli tak, proszę opisać staranność, którą Twoja firma podjęła, aby poznać dealera rynku forex. 3. Proszę poinformować, czy firma zatrzymała kogokolwiek w celu pozyskania klientów rynku forex dla firmy, a jeśli tak, to z jaką należytą starannością Twoja firma podjęła się poznania tego, kto szukał klientów rynku forex dla twojej firmy. Proszę przedstawić wszelkie dokumenty uzyskane w wyniku badania due diligence. 4 Proszę podać opis systemu (-ów) nadzoru i kopię wszystkich pisemnych procedur nadzorczych (WSP), zajmujących się handlem na rynku Forex w firmie, filii lub spółce zależnej. Jeśli nie zostaną zidentyfikowane w PBW, należy wskazać przedstawicieli zajmujących się handlem walutami oraz osobę (osoby), która jest odpowiedzialna za nadzór nad obrotem walutami. 5. Jeśli Twoja firma wykorzystuje raporty wyjątków do nadzorowania transakcji na rynku Forex, proszę zidentyfikować raporty, w tym parametry, które są używane i kto generuje raporty. Opisz, w jaki sposób raporty są wykorzystywane do nadzorowania transakcji na rynku Forex i wskaż osobę (osoby) odpowiedzialną za wykorzystanie raportów. 6. Proszę przedstawić kopię części programu przeciwdziałającego praniu pieniędzy (ang. Anti-Money Laundering, AML) firmy, która odnosi się do ryzyka związanego z transakcjami na rynku Forex i która dotyczy monitorowania, wykrywania i zgłaszania podejrzanych działań związanych z transakcjami forex. Dostarcz kopie takich części wszystkich poprzednich procedur AML, które były używane od 2006 r. 7. Proszę poinformować, czy firma złożyła wniosek zgodnie z Regułą 1017 FINRA (poprzednio Regulaminem 1017) w celu zatwierdzenia przez FINRA firmy prowadzącej obrót na rynku Forex, oraz jeśli taki wniosek został złożony przed przystąpieniem przez firmę do jakiegokolwiek handlu na rynku Forex, w dowolnym charakterze. Proszę dostarczyć kopię takiego wniosku i kopię odpowiedzi FINRA na wniosek. 8. Proszę opisać, w jaki sposób, jeśli w ogóle, firma księguje transakcje na rynku Forex w swoich obliczeniach kapitału netto i formuły rezerwowej od momentu pierwszego zaangażowania w obrót na rynku Forex. Jeżeli firma nie uwzględnia transakcji forex przy obliczaniu kapitału netto i formuły rezerw, proszę wyjaśnić, dlaczego firma tego nie zrobiła. 9. Czy Twoja firma otrzymała jakiekolwiek reklamacje klienta lub roszczenia arbitrażowe dotyczące działań na rynku forex Jeśli tak, załóż kopię skargi (jeśli została napisana) lub zgłoszenie reklamacji (jeśli jest to ustne, podaj stan i kogo). Dostarcz kopie dokumentacji konta i wyciągów z konta. Dostarczenie dokumentacji dotyczącej dochodzenia firm w sprawie (przedmiot), odpowiedzi lub odpowiedzi firmy (z eksponatami) oraz kopii wszelkich korekt, rozstrzygnięć, orzeczeń sądowych lub orzeczeń wynikających z reklamacji (jeżeli zostały rozwiązane). 10. Podaj wszelkie inne informacje lub dokumentację, które Twoim zdaniem mogą być odpowiednie dla pełnego zrozumienia transakcji forex przez twoją firmę. Handel walutami zagranicznymi 10 września 2017 r. CFTC opublikowała w Rejestrze Federalnym ostateczne przepisy dotyczące pozagiełdowej waluty detalicznej detalicznej transakcje. Ustawa wprowadza w życie przepisy Ustawy o Reformie i Ochronie Konsumentów Dodd-Frank oraz ustawy o żywności, ochronie i energii z 2008 r., Które łącznie zapewniają CFTC szeroki zakres uprawnień do rejestracji i regulują podmioty chcące służyć jako kontrahenci lub pośrednie transakcje handlu zagranicznego (forex). Ostateczne przepisy obowiązują od 18 października 2017 roku. Ostatnie zasady forex nakładają wymogi dotyczące między innymi rejestracji, ujawniania, przechowywania danych, sprawozdawczości finansowej, minimalnego kapitału i innych zachowań biznesowych oraz standardów operacyjnych. Konkretnie przepisy wymagają rejestracji kontrahentów oferujących detaliczne kontrakty walutowe zarówno jako kontrahen - tów terminowych (FCM), jak i detalicznych dealerów handlu zagranicznego (RFED), nową kategorię rejestrującego. Osoby, które zażądają zleceń, dokonują dyskrecjonalnego organu handlującego lub zarządzają pulą w odniesieniu do handlu detalicznego, będą zobowiązane do rejestrowania, zarówno jako pośrednicy, doradcy ds. Handlu towarowego, operatorzy puli towarowej (w stosownych przypadkach), jak i osoby powiązane z tymi podmiotami. Inne podmioty regulowane, takie jak instytucje finansowe oraz zarejestrowani maklerzy lub maklerzy zarejestrowani w SEC, mogą nadal pełnić rolę kontrahentów w tych transakcjach pod nadzorem ich głównych organów regulacyjnych. Ostateczne zasady obejmują wymogi finansowe mające na celu zapewnienie integralności finansowej firm zajmujących się detalicznymi transakcjami forex i solidnymi zabezpieczeniami klientów. Na przykład FCM i RFED są zobowiązane do utrzymania kapitału netto w wysokości 20 milionów plus 5 procent kwoty, o ile występują, w wyniku której zobowiązania wobec klientów detalicznych w handlu forex przekraczają 10 milionów. Korzystanie z kont detalicznych klientów forex podlega wymaganiu dotyczącemu depozytu zabezpieczającego określonemu przez Narodowe Stowarzyszenie Futures w granicach przewidzianych przez Komisję. Wszystkie detaliczne kontrahenci i pośrednicy forex są zobowiązani do rozpowszechniania oświadczeń o ujawnieniu informacji dotyczących ryzyka na rynku forex dla klientów i przestrzegania kompleksowych wymogów w zakresie rejestrowania i raportowania. W 2001, 2002 i 2007 ndash przed opublikowaniem proponowanych i ostatecznych zasad ndash Komisja i Dział Nadzoru rozliczeniowego i pośredniego wydały szereg porad dotyczących handlu zagranicznego przez klientów detalicznych. Te zalecenia są zastępowane i nie są skuteczne. Właściwość regulacyjna CFTCsquos nie obejmuje działań niezgodnych z prawem w związku z używaniem dolarów amerykańskich do zakupu waluty obcej za faktyczną fizyczną dostawę.

No comments:

Post a Comment